REKLAMAČNÍ ŘÁD ZÁSILKOVÉHO PRODEJE
Prodejce Bohemia Pharmaceuticals s.r.o., Průmyslová 1472/11, Hostivař, 102 00 Praha, stanoví pro případ reklamace zboží následující postup:
- Chce-li kupující vrátit celou zásilku, která je úplná a nepoškozená, může tak učinit bez udání důvodů do 14 dnů po obdržení zásilky. Zboží je nutné vrátiti s fakturou, která bude stornována.
- Kupující je povinen zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu po jeho převzetí. Převzetím se rozumí předání zboží dopravcem( např. Česká pošta )zákazníkovi.
- Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží s údaji na faktuře a dodacím listu je nutno podat o tomto stavu zprávu České poště v místě bydliště nejpozději do dvou pracovních dnů a současně prodejci do tří pracovních dnů popřevzetí.
- Kupující musí oznámit zjištěné vady prodejci písemně na adresu prodejce. V oznámení musí kupující uvést zjištěné vady a musí uvést nárok, který v důsledku vady uplatňuje.
- Kupující v důsledku vady zboží může uplatnit následující nároky: dodání chybějícího zboží – přiměřenou slevu z kupní ceny – odstoupení od smlouvy.
- K reklamaci jenutné ve všech případech předložit fakturu (dodací list) a vlastní reklamované zboží.
- Kupující při uplatňování reklamace vyplní reklamační formulář a zašle ho písemně poštou na adresu prodejce.
- Reklamace se vyřizují na adrese distribuce prodejce,tj.:
Bohemia Pharmaceuticals s.r.o., Průmyslová 1472/11, Hostivař, 102 00 Praha, Tel.: 233 012 800
Reklamace vyřizuje: David Rác
- Reklamační formulář:
Jméno a příjmení: ………………………………………………………………………
Ulice/č.p.: …………………………………………………………………………………
Obec/město/PSČ:……………………………………………………………………….
Telefon: ……………………………………………………………………………………
Číslo faktury reklamované dodávky: ……………………………………………
Popis reklamace:
Tento reklamační řád platí od 1. června 2017.